سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه نخی برای دوخت کیف چرم مناسب است

 

اولین نکته مهمی را که باید بدانیم این است که ما برای انتخاب نخ یک قانون داریم. ما می توانیم برای دوخت نمای کار از نخ ضخیم استفاده کنیم . اما برای نخ زیر باید حتما از نخ نازک استفاده شود.

که این نخ نازک و ضخیم در چرم دوزی سایز بندی دارد. ما آمدیم برای دوخت رو که نمای اصلی کارمان است می توانیم از نخ ضخیم استفاده شود

نخ چرم دوزی

و نخی که استفاده می شود ترک است مارک poly art     استفاده می شود. سایزی که نوشته شده 20 است و عدد دیگر 40 است.

در دوره آموزش چرم دوزی انواع دوخت را با بهترین اساتید یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزش یا فیلم دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! با ترفند های این دوره آموزشی همه را انگشت به دهان هنر خودت کن!

 

عدد 20 یعنی نخ ضخیم تر که این نخ ضخیم را برای رو استفاده کنیم.و نخ40 که نازک تر است از این می توان برای ماسوره برای زیر کار استفاده کرد.

 

 تفاوت نخ

ضخامت بیشتر که می تواند سایز 20 یا می تواند 30 باشد که فرقی نمی کند و باید برای رو استفاده شود.

و برای کسانی که چرم دوزی با دست انجام می دهند می توانند از نخ ابریشم استفاده کنند. می توانند از نخ 20 و یا هر رنگی که دوست دارند می توانند تهیه کنند.

و اگر می خواهند که در زمان دوخت اذیت نشوند نخ را روی موم شمع گذاشته و نخ را بکشید و بعد از آن نخ را در افتاب گذاشته و گرم شود.که موم به داخل نخ برود و نخ کاملا آهار دار می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

موم شمع

سایت مهارت جو دوره آموزش جامع کیف چرم را به صورت مجازی برگزار می کند که شما می توانید با ثبت نام در این دوره آموزشی زیر نظر مشاورین حوزه آموزش جامع چرم کسب و کار خانگی خودتان را راه اندازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مهارت جو مراجعه کنید. با ثبت نام در دوره آموزش جامع چرم شما می توانید در خانه کسب و کار خانگی خودتان را راه اندازی کنید و از طریق سایت مهارت جو اقدام به فروش محصولات خود کنید.